Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.: „DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MAŁKINIA GÓRNA DO SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2024/2025”.
GMINA MAŁKINIA GÓRNA
PRZEDSZKOLNA 1, 07-320 MAŁKINIA GÓRNA
Małkinia Górna, 29 lipca 2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR OAS.272.1.2024
WÓJT GMINY MAŁKINIA GÓRNA ZAPRASZA
DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ NA ZADANIE PN.:
„DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MAŁKINIA GÓRNA DO SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2024/2025”.
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 t.j.).
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Małkinia Górna
Przedszkolna 1, 07-320 Małknia Górna
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych, polegających na przewozie dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Małkinia Górna z domu do szkoły i z powrotem we wszystkie dni funkcjonowania szkół i placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki.
KOD-60130000-8-usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
- Przewóz dzieci będzie się odbywać we wszystkie dni nauki w szkołach i placówkach oświatowych od poniedziałku do piątku.
- Pod pojęciem poniedziałek rozumie się każdy poniedziałek i dzień po dniu wolnym od nauki.
- Szacunkowa liczba uczniów dowożonych: 16 + 1 opiekun (liczba uczniów może ulec zmianie: zwiększeniu lub zmniejszeniu).
- Planowane są dwa przewozy w ciągu dnia:
kurs z miejsca zamieszkania do Przedszkola „Planeta Fantazji” w Ostrowi Mazowieckiej ul. Lipowa 20, do Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie ul. Słoneczna 4, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Jana Pawła II w Długoborzu Pierwszym ul. Szkolna 7 i kurs powrotny ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Jana Pawła II w Długoborzu Pierwszym ul. Szkolna 7, z Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie ul. Słoneczna 4, z Przedszkola „Planeta Fantazji” w Ostrowi Mazowieckiej ul. Lipowa 20 do miejsca zamieszkania.
Szacowana liczba ilości dni nauki – 188. Szacowna długość trasy – około 105 km (w jedną stronę) – dziennie (w obie strony) około 210 km.
- Trasa dowozu z miejsca zamieszkania:
* poniedziałek: 16 dzieci (w tym dwoje dzieci poruszających się na wózku inwalidzkim)
* od wtorku do piątku: 15 dzieci (w tym jedno dziecko poruszające się na wózku inwalidzkim)
Trasa do przedszkola/szkoły/ośrodka z miejsca zamieszkania:
Dni tygodnia |
Trasa przejazdu (tam) | Szacunkowa liczba kilometrów |
Poniedziałek | Małkinia Górna, ul. Jana Pawła II 21 → Małkinia Górna, ul. Leśna 18 → Małkinia Górna, ul. Kolejowa 22 → Kiełczew, ul. Spokojna 3 → Kiełczew, ul. Wiejska 7 → Prostyń 195 → Prostyń 145A → Prostyń 10 → Treblinka 16→Klukowo 18 → Kańkowo 117 → Daniłówka Pierwsza 37 → Daniłówka Pierwsza 23 → Błędnica 204 → Przedszkole „Planeta Fantazji” Ostrów Mazowiecka ul. Lipowa 20 → Zespół Szkół Specjalnych Lubiejewo Stare ul. Słoneczna 4 → Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy Długobórz Pierwszy ul. Szkolna 7. |
105 |
Wtorek - - piątek | Małkinia Górna, ul. Jana Pawła II 21 → Małkinia Górna, ul. Leśna 18 → Małkinia Górna, ul. Kolejowa 22 → Kiełczew, ul. Wiejska 7 → Prostyń 195 → Prostyń 145A → Prostyń 10 → Treblinka 16 → Klukowo 18 → Kańkowo 117 → Daniłówka Pierwsza 37 → Daniłówka Pierwsza 23 → Błędnica 204 → Przedszkole „Planeta Fantazji” Ostrów Mazowiecka ul. Lipowa 20 → Zespół Szkół Specjalnych Lubiejewo Stare ul. Słoneczna 4 → Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy Długobórz Pierwszy ul. Szkolna 7. |
105 |
- Trasa powrotu do domu: planowany jest jeden kurs powrotu do miejsca zamieszkania.
* poniedziałek - czwartek: 15 dzieci (w tym jedno dziecko poruszające się na wózku inwalidzkim)
* piątek: 16 dzieci (w tym dwoje dzieci poruszających się na wózku inwalidzkim).
Trasa z przedszkola/szkoły/ośrodka do miejsca zamieszkania
Dni tygodnia | Trasa przejazdu (powrót) | Szacunkowa liczba kilometrów |
Poniedziałek - czwartek
| Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Długobórz Pierwszy ul. Szkolna 7 → Zespół Szkół Specjalnych Lubiejewo Stare ul. Słoneczna 4 → Przedszkole „Planeta Fantazji” Ostrów Mazowiecka ul. Lipowa 20 → Błędnica 204 → Daniłówka Pierwsza 23 → Daniłówka Pierwsza 37 → Kańkowo 117 → Klukowo 18 → Treblinka 16 → Prostyń 10 → Prostyń 145A → Prostyń 195 → Kiełczew, ul. Wiejska 7 → Małkinia Górna, ul. Kolejowa 22 → Małkinia Górna, ul. Leśna 18 → Małkinia Górna, ul. Jana Pawła II 21 | 105 |
Piątek | Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Długobórz Pierwszy ul. Szkolna 7 → Zespół Szkół Specjalnych Lubiejewo Stare ul. Słoneczna 4 → Przedszkole „Planeta Fantazji” Ostrów Mazowiecka ul. Lipowa 20 → Błędnica 204 → Daniłówka Pierwsza 23 → Daniłówka Pierwsza 37 → Kańkowo 117 → Klukowo 18 → Treblinka 16 → Prostyń 10 → Prostyń 145A → Prostyń 195 → Kiełczew, ul. Wiejska 7 → Kiełczew, ul. Spokojna 3 → Małkinia Górna, ul. Kolejowa 22 → Małkinia Górna, ul. Leśna 18 → Małkinia Górna, ul. Jana Pawła II 21 | 105 |
- Dowóz będzie się odbywał w czasie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r. we wszystkie dni nauki szkolnej, w godzinach ustalonych zgodnie z planem zajęć w szkołach.
- Opiekuna podczas dowozu zabezpiecza Urząd Gminy w Małkini Górnej.
- Wykonawca zobowiązany jest do pomocy opiekunowi podczas wsiadania i wysiadania
z pojazdu dzieci niepełnosprawnych oraz umieszczenia wózka inwalidzkiego wewnątrz pojazdu. - Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia odpowiedniego pojazdu sprawnego technicznie, ogrzewanego, posiadającego ważne ubezpieczenie i stosowne badania techniczne, oznakowanego odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów niepełnosprawnych.
- Pojazd musi być dostosowany do bezpiecznego przewozu co najmniej 17 pasażerów tj.16 uczniów niepełnosprawnych oraz ich opiekuna (lub większej ilości pasażerów w zależności od potrzeb Zamawiającego) i 2 wózków inwalidzkich, w tym 1 w postaci złożonej.
- Dowóz dzieci nie będzie realizowany z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, po uprzednim jego powiadomieniu przez rodziców uczniów (np. z powodu choroby ucznia, pobytu w ośrodku rehabilitacyjnym, itp.).
- Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego w przypadku awarii pojazdu i niezwłocznego zapewnienia zastępczego środka transportu odpowiadającego wymogom określonym w pkt 11.
- Zaleca się Wykonawcom wraz z Zamawiającym przeprowadzenie wizji lokalnej trasy przejazdowej. Wszelkie koszty związane z opracowaniem oferty i zaleconą wizją lokalną ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku zapytania ofertowego.
- Podana w ofercie cena za jeden dzień wykonywania usługi (kurs tam i z powrotem) musi zawierać wszystkie koszty techniczne związane z eksploatacją pojazdu, opłaty drogowe i parkingowe, wynagrodzenie kierowcy łącznie z pochodnymi, koszt ubezpieczenia pojazdu, kierowcy i pasażerów oraz wszystkie możliwe obciążenia.
- Ceną zamówienia jest całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy (brutto) za 1 dzień świadczenia ww. usługi. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie zależne od ilości kursów (tam i z powrotem) i dziennej stawki za wykonanie ww. usługi w danym miesiącu, na podstawie miesięcznego zestawienia ilości kursów (tam i z powrotem) w danym miesiącu potwierdzone przez opiekuna dowozu.
- Przez cały okres trwania umowy obowiązuje stała stawka brutto za 1 dzień świadczenia usługi (zgodnie ze złożoną ofertą).
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy z przyczyn, których nie mógł przewidzieć w czasie ogłaszania niniejszego zapytania ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby przewożonych uczniów, jeżeli zajdzie taka potrzeba w trakcie trwania roku szkolnego oraz odpowiednio wydłużenia lub skrócenia trasy o dodatkową szkołę, do której ci uczniowie będą uczęszczać. Jeżeli zajdzie potrzeba dowozu kolejnego ucznia, którego miejsce zamieszkania i szkoła znajduje się na trasie przejazdu (nie wpłynie to na zwiększenie kilometrów), wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie. Wszelkie zmiany będą wprowadzane po wcześniejszym sporządzeniu i podpisaniu odpowiedniego aneksu do umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. Niepodpisanie aneksu przez Wykonawcę jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy z winy Wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega, iż zwiększenie lub zmniejszenie liczby przewożonych uczniów nie wpływa na zmianę stawki brutto za 1 dzień świadczenia usługi.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Ustala się termin wykonania zamówienia od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r.
IV. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY
- W celu wykazania się przez Wykonawcę spełnianiem warunków udziału w postępowaniu do oferty załączyć należy:
1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
1.3. Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r., o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 728).
1.4. Wykaz potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wykazania się przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 2 autobusami/busami z odpowiednią ilością miejsc siedzących (min. 16 dzieci – w tym 2 na wózku inwalidzkim, kierowcy, opiekuna) posiadającymi:
1) dowód rejestracyjny z ważnym badaniem technicznym oraz wpisem o przystosowaniu samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych,
2) polisę obowiązkowego ubezpieczenia OC pojazdu,
3) polisę ubezpieczenia NW (od następstw nieszczęśliwych wypadków) dla kierowcy i pasażerów. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz zaplecza technicznego do zapytania ofertowego wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, kopię dowodu rejestracyjnego, kopię OC pojazdów, kopię polisy ubezpieczenia NW dla kierowcy i pasażerów.
1.5. Wykaz wykonanych usług. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi, polegające na przewozie dzieci niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
- Każdy Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu tylko 1 ofertę.
- Oferta musi być przygotowana na piśmie w języku polskim, pismem czytelnym.
- Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę z datą i czytelnym podpisem. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
- Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Wszystkie zmiany dokonane przez Zamawiającego stają się wiążące dla Wykonawców.
- Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeśli w wyniku modyfikacji treści zapytania ofertowego niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian w ofertach, informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej z oferty w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
- Ofertę zapakowaną i oznaczoną zgodnie z pkt VI ust. 5 i 6 należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Małkinia Górna, ul. Przedszkolna 1,
07-320 Małkinia Górna, sekretariat, - Termin składania ofert do dnia 7 SIERPNIA 2024 R. GODZ. 10:00
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej kopercie, gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert w formie elektronicznej.
- Koperta powinna zostać oznakowana w następujący sposób:
Urząd Gminy Małkinia Górna ul. Przedszkolna 1,07-320 Małkinia Górna |
oraz napis:
Oferta w postępowaniu na Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Małkinia Górna do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 Nr sprawy OAS. 272.1.2024 Nie otwierać przed dniem 7 SIERPNIA 2024r. godz. 10:00 |
- Koperta powinna także zawierać nazwę i adres Wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę Wykonawcy).
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem wyznaczonym do składania ofert.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
- Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Gminy Małkinia Górna, ul. Nurska 144, 07-320 Małkinia Górna, w dniu 7 SIERPNIA 2024 R. GODZ. 11:00
VII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJĄCYM
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Strony mogą przekazać sobie za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta Wykonawcy pod rygorem nieważności musi być złożona na piśmie.
- Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Pan Łukasz Karpiej
e-mail: lkarpiej@malkiniagorna.pl, tel.: 29 644 29 74 - Każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania przekazanych drogą elektroniczną oświadczeń, wniosków zawiadomień, informacji itp.
VIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
- Przy ocenie ważnych ofert zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
Cena -100%
C=Cn/Cbx100x100%
gdzie:
C- ilość punktów przyznanych w danym kryterium cena
Cn- oferowana najniższa cena oferty
Cb- oferowana cena w badanej ofercie
100- wskaźnik stały
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje drogą mailową, wzywając wybranego wykonawcę do zawarcia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 5 – wzór umowy.
X. KLAUZULA INFORMACYJNA z art. RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) informuję, że:
Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Małkinia Górna reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna.
Inspektor ochrony danych:
Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez administratora Inspektorem Ochrony Danych pod adresem:
- Urząd Gminy w Małkini Górnej, ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna,
- iodo@malkiniagorna.pl.
Cel przetwarzania danych oraz podstawa prawna:
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Małkinia Górna do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024”, którego wartość jest poniżej 130.000 zł., na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
Odbiorcy danych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania oraz podmioty i osoby upoważnione z mocy prawa lub na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych.
Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia celu w jakim zostały zebrane lub przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentów określonej w przepisach wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Prawa przysługujące osobie, której dane dotyczą:
Ma Pani/Pan prawo do:
- uzyskania dostępu do swoich danych (art. 15 RODO),
- sprostowania danych (art. 16 RODO),
- ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych Panią/Pana dotyczących narusza przepisy RODO: Biuro Urzędu Ochron
Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.
Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
- usunięcia danych (art. 17 RODO).
- przenoszenia danych (art. 20 RODO),
- wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO).
Obowiązek podania danych osobowych:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania. Niepodanie obowiązkowych danych skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.
XI. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 5