ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie robót budowlanych „Budowa zaplecza szatniowo-sanitarnego na boisku piłkarskim w Małkini Górnej - zagospodarowanie terenu”
Małkinia Górna, dnia 05.04.2024 r.
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Małkinia Górna
07-320 Małkinia Górna
ul. Przedszkolna 1
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie robót budowlanych
„Budowa zaplecza szatniowo-sanitarnego na boisku piłkarskim w Małkini Górnej - zagospodarowanie terenu”
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Przygotowanie terenu pod budowę - 45100000-8
Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - 45400000-1
Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej - 45500000-2
Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego – 45316100-6
Zadanie będzie polegało na wykonaniu robót budowlanych polegających na ułożeniu kostki brukowej oraz montażu 3 szt lamp LED na stadionie gminnym w Małkini Górnej. Szczegółowy zakres robót został ujęty w załączonych do zapytania przedmiarach robót oraz projekcie - załącznik Nr 1 do zapytania.
Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia – 36 miesięcy.
Realizacja Inwestycji jest dofinansowana w ramach operacji poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata
2014–2020. Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER w zakresie rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej.
Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje:
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Terminy wykonania zamówienia – 15 czerwca 2024r.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki udziału w postępowaniu,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie:
w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na:
- wykonaniu robót przy zagospodarowaniu terenu o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto.
- Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca załączy do oferty wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania
oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz oświadczenie że roboty te zostały wykonane należycie.
Warunek powyższy zostanie oceniony na zasadzie „spełnia/nie spełnia” na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
- WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy:
- posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym
lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego
lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 805); - nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym Zapytaniu.
Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, należy załączyć do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania.
- KRYTERIA OCENY OFERT
Kryteria oceny ofert oraz informacja o wagach punktowych lub procentowych:
Kryterium – cena- 100 %
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
W odniesieniu do kryterium cena, ocena ofert zostanie dokonana przez zastosowanie następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena
ilość punktów badanej oferty = ------------------------------------------------------- X 100 pkt
cena oferty badanej
Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, czyli ta która uzyska wg. powyższego kryterium 100 pkt, wyliczonych wg. podanego wzoru.
- OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Cena oferty za realizację przedmiotu zamówienia musi być podana w PLN liczbowo,
z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeżeli występuje. - Przez cenę oferty należy rozumieć cenę zdefiniowaną w art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług
(t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 178), zatem w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkowemu od towarów i usług oraz podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową. - Stawkę podatku VAT ( w %) należy określić zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r.
o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 931). - Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku. - Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ.
- Wykonawca, składając ofertę, jest zobowiązany poinformować Zamawiającego,
czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Treść oświadczenia zawarta została w załączniku nr 2 – Formularzu oferty. - Powstanie obowiązku podatkowego u Zamawiającego może wynikać z takich okoliczności jak:
- - wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów,
- - import usług lub towarów,
- - mechanizm podzielonej płatności. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby
do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca powinien załączyć do oferty kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o załączony do zapytania przedmiar robót.
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert upływa dnia 22.04.2024 r. do godz. 12:00. Oferty należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Małkini Górnej, ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna (pokój nr 13) lub drogą elektroniczną na adres: poczta@malkiniagorna.pl
Oferta złożona po wskazanym terminie nie będzie podlegała ocenie i zostanie zwrócona na adres Wykonawcy.
Oryginał oferty, która została przesłana elektronicznie. wybranej jako najkorzystniejsza, Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego przed terminem podpisania umowy.
Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z zapytania – oświadczenie wg. wzoru załączonego
do zapytania ofertowego.
- ODRZUCENIE OFERTY
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
2) została złożona przez Wykonawcę:
- a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
- b) podlegającemu wykluczeniu z postępowania,
3) została złożona po terminie składania ofert.
9.INFORMACJA DOT. SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10.WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie na zasadach i w zakresie wskazanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej w drodze aneksu.
11.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich potencjalnych wykonawców, do których zostało skierowane zapytanie ofertowe oraz zamieści informację na stronie internetowej.
ZAŁĄCZNIKI:
Załączniki do zapytania ofertowego
Zapytanie ofertowe w wersji edytowalnej
Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00zł
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
- Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Małkinia Górna, adres ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna, tel. 29 644 80 00.
- administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, panią Anetę Liszewską z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: aliszewska@malkiniagorna.pl, e-mail: iodo@malkiniagorna.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym
z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r.,
poz. 1710 ze zm.). - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku
z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.). - Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału
w postępowaniu. - Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- Stawki 2, 00-193 Warszawa,
- Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
- W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
- Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
- Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych
w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole
i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. - W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.