Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Małkinia Górna
Menu góra
Strona startowa Zamówienia Publiczne Zapytanie ofertowe
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Przeprowadzenie diagnozy Cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Małkinia Górna wg Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina. - Zapytanie ofertowe, menu 139, artykuł 390 - BIP - Gmina Małkinia Górna”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Zapytanie ofertowe

Przeprowadzenie diagnozy Cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Małkinia Górna wg Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina.

Małkinia Górna 16.08.2022 r.

 

 

Nr postępowania: INT 271. 13. 2022 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na

Przeprowadzenie diagnozy Cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Małkinia Górna wg Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina.

 

  1. Zamawiający:

Gmina Małkinia Górna zwana dalej „Zamawiającym''

Nazwa: Gmina Małkinia Górna

Adres:       07-320 Małkinia Górna   ul. Przedszkolna 1

NIP: 759-16-24-930

Adres poczty elektronicznej:  poczta@malkiniagorna.pl

Strona internetowa:         www.malkiniagorna.pl

Numer telefonu: 29 644 80 00

Numer faksu:  29 74 55 118

godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00

adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ePUAP: /62sil2dl11/skrytka

 

  1. Tryb postepowania:

Postepowanie prowadzone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.)

 

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej

50 000 zł netto prowadzone jest w oparciu o rozeznanie rynku zgodnie z rozdziałem 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014- 2020.

 

  1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014- 2020  V oś Rozwój cyfrowy JST – REACT EU dotyczące realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00   (Umowa o powierzenie grantu o numerze 3666/2/2022), oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia w Urzędzie Gminy Małkinia Górna.
    • Diagnoza cyberbezpieczeństwa powinna wskazać możliwe zagrożenia i potencjalne kierunki działania, które przyczynią się do podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Małkinia Górna. Diagnoza cyberbezpieczeństwa musi być wykonana zgodnie z zakresem określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz umożliwiającym wypełnienie formularza stanowiącego Zał. Nr 8 do Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina „Formularz informacji związanych z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa”.
    • Załącznik. Nr 8 do Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina opublikowany jest na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa pod adresem https://www.gov.pl/web/cppc/cyfrowa-gmina,

 

  1. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:

- wskazać na jakim etapie zapewnienia bezpieczeństwa danych pozostaje gmina i jakich czynności należy dokonać aby poziom bezpieczeństwa danych był najwyższy.

- spełniać wymagania w zakresie diagnozy cyberbezpieczeństwa a przede wszystkim wskazanie możliwych zagrożeń i potencjalnych kierunków działań, które przyczynią się do podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Małkinia Górna.

- umożliwić wypełnienie Załącznika. Nr 8 do Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina.

 

  1. Kod CPV

72800000-8 Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

do 31 sierpnia 2022 r.

 

  1. Warunki udziału:

1). O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki

- posiadają potencjał techniczny i osobowy niezbędny do wykonania zamówienia. Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie będące załącznikiem  do oferty, wzór załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego

  • posiadają doświadczenie w wykonywaniu audytów wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie będące załącznikiem do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie minimum 1 takiego audytu w okresie 3 lat poprzedzających złożenie oferty, a jeżeli okres ten jest krótszy w tym okresie.
  • Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie będące załącznikiem do oferty, wzór załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego

2). Wybrany w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 3 dni od otrzymania informacji o wyborze dostarczyć dane osoby, która będzie wykonywała diagnozę wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie przez niego/nią certyfikatu uprawniającego do przeprowadzeniu audytu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu. W przypadku niedostarczenia dokumentu w wymaganym terminie oferta zostanie odrzucona.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:
  2. a) Oferta winna być złożona do 22.08.2022 r. do godziny 10:00

- osobiście na biuro podawcze w siedzibie Zamawiającego lub

- przesłana pocztą na adres Zamawiającego lub

- przesłana na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP Zamawiającego /62sil2dl11/skrytka lub

- pocztą elektroniczną na adres email poczta@malkiniagorna.pl  – w tym przypadku składający ofertę ma obowiązek potwierdzenia przed upływem terminu wpływu oferty poprzez żądanie potwierdzenia odebrania korespondencji.

  1. b) O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
  2. c) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Ocena ofert:

Zamawiający dokona wyboru oferty wśród ofert ważnych niepodlegających odrzuceniu w oparciu o kryterium ceny – 100%

 

  1. Informacja o wyborze oferty:

Informacja o wyborze oferty zostanie podana w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego, wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony w formie pisemnej lub elektronicznej w zależności od złożenia oferty.

 

  1. Załączniki:
    • Formularz oferty.
    • Wzór oświadczenia o posiadaniu niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego i osobowego.
    • Wzór oświadczenia o wykonaniu w okresie 3 lat poprzedzających złożenie oferty minimum 1 audytu w jednostkach samorządu terytorialnego wynikającego z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
    • Wzór umowy.

 

  1. Ochrona danych osobowych

1). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Małkinia Górna, adres Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna, tel. 29 644 80 00
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, panią Anetę Liszewską z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: aliszewska@malkiniagorna.pl, e-mail: iodo@malkiniagorna.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  8. posiada Pani/Pan:
  9. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
  10. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
  1. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

2). Nie przysługuje Pani/Panu:

  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3). Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Załączniki

Przeprowadzenie diagnozy Cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Małkinia Górna wg Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina wersja pdf

Przeprowadzenie diagnozy Cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Małkinia Górna wg Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina wersja do edycji

Odpowiedzi na pytania Wykonawców

Informacja o wyborze oferty

Metryka

sporządzono
2022-08-17 przez Pławski Adam
udostępniono
2022-08-17 00:00 przez Pławski Adam
zmodyfikowano
2022-08-22 14:31 przez Pławski Adam
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
241
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.