Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. nieruchomości, gospodarki gruntami, handlu i usług
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
z dnia 6 grudnia 2022 r.
Wójt Gminy Małkinia Górna ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko
urzędnicze
w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej przy ul. Przedszkolnej 1
I. Stanowisko pracy:
- Stanowisko urzędnicze do spraw nieruchomości, gospodarki gruntami, handlu i usług.
II.Niezbędne wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie zawodowe minimum 1 rok;
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
- prawo jazdy kategorii B.
III. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- preferowane wykształcenie: gospodarka nieruchomościami, geodezja lub gospodarka przestrzenna;
- samodzielność i systematyczność;
- umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracy w zespole;
- rzetelność, komunikatywność, kreatywność;
- znajomość obowiązujących aktów prawnych tj.
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- Statut Gminy Małkinia Górna,
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Małkini Górnej.
- zdolność analitycznego myślenia - interpretacji przepisów prawa, obowiązkowość;
- umiejętność organizacji pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów;
- wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywany na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości stanowiących własność gminny;
- prowadzenie spraw związanych z nabyciem na rzecz gminy nieruchomości;
- regulacja stanów prawnych nieruchomości;
- przygotowanie informacji o stanie mienia komunalnego;
- przygotowywanie dokumentacji w celu pozyskiwania funduszy zewnętrznych z UE i krajowych w zakresie zadań należących do referatu;
- przygotowanie projektów uchwał w zakresie spraw referatu.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie;
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności;
- oświadczenie kandydata: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii oraz o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych do ce1ów rekrutacji (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;
- potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (tylko w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych).
UWAGA
List motywacyjny, kwestionariusz osobowy, zgody oraz wszystkie oświadczenia wymienione w punkcie 6 winny być własnoręcznie podpisane przez osobę składająca ofertę.
VI. Warunki pracy na stanowisku pracy:
- praca na pełen etat, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1600;
- praca administracyjno – biurowa przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie;
- praca w siedzibie Urzędu Gminy – ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna, budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
- możliwość pracy w terenie oraz wyjazdów służbowych.
VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6 %.
VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
- termin składania dokumentów: 19 grudnia 2022 r.;
- miejsce składania dokumentów: Urząd Gminy w Małkini Górnej pok. nr 13 (sekretariat) ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna.
Dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty wyłącznie w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. nieruchomości, gospodarki gruntami, handlu i usług”.
Oferty, które wpłyną po terminie (liczony jest termin wpływu do Urzędu) określonym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze opublikowano w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy w Małkini Górnej: bip.malkiniagorna.pl w zakładce Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w biuletynie informacji publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Małkini Górnej.
Wójt
Bożena Kordek