Zapytanie ofertowe na dostawę, montaż, kalibrację oraz uruchomienie 7 stacjonarnych pętli indukcyjnych stanowiskowych w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej
Małkinia Górna dnia 16.08.2023 r.
INT 271.1.1.02 2023
Zapytanie ofertowe
na dostawę, montaż, kalibrację oraz uruchomienie 7 stacjonarnych pętli indukcyjnych stanowiskowych w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa dostępności budynku Urzędu Gminy w Małkini Górnej”, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00zł
- Nazwa i adres Zamawiającego.
Gmina Małkinia Górna, 07-320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna 1
- Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Urzędu Gminy w Małkini do potrzeb osób słabosłyszących poprzez dostawę, instalację/montaż oraz kalibrację i uruchomienie 7 zestawów pętli indukcyjnych stanowiskowych (tzw. podblatowych).
Przez pętlę indukcyjną rozumie się: urządzenie przeznaczone dla osób słabosłyszących zwiększające dostępność informacyjno-komunikacyjną, którego celem jest wspomaganie słyszenia osób z aparatem słuchowym lub implantem ślimakowym. Zamówienie dotyczy kompletnego zestawu do punktu obsługi indywidulanej, zawierającego wzmacniacz, mikrofon, zasilacz, matę/przewód nadawczy i naklejkę z piktogramem. Urządzenie powinno mieć możliwość regulacji siły sygnału. Zamawiający wymaga, aby instalacja urządzenia oraz jego kalibracja była zgodna z normą PN EN 60118-4:2015-6 „Elektroakustyka - Aparaty słuchowe - Część 4: Układy pętli indukcyjnych wykorzystywane do współpracy z aparatami słuchowymi - natężenie pola magnetycznego” - na potwierdzenie czego Wykonawca wyda stosowny dokument, np. oświadczenie. Montaż nastąpi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Realizacja Inwestycji jest dofinansowana w ramach projektu pn. „Dostępny samorząd – granty” który jest finansowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) 2014-2020, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.
- Szczegółowe warunki realizacji zamówienia.
- Dostawa 7 pętli indukcyjnych.
- Montaż 7 pętli indukcyjnych.
- Kalibracja 7 pętli indukcyjnych zgodnie z zaleceniami producenta pętli.
- Uruchomienie 7 pętli indukcyjnych.
- Krótki instruktaż działania pętli dla pracowników Urzędu Gminy w Małkini Górnej
Wykonawca udzieli gwarancji na sprzęt będący przedmiotem oferty na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca powinien dokonać pomiaru wykonanej instalacji miernikiem posiadającym homologację z udziałem osoby słabosłyszącej.
- Miejsca wykonania zamówienia.
Urząd Gminy w Małkini Górnej, ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna
- Termin realizacji do 15.09.2023 roku
- Termin związania ofertą.
30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
- Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ponadto:
1) Wykonawcy powinni posiadać udokumentowane wykonanie instalacji stałych pętli indukcyjnych w co najmniej 10 lokalizacjach.
2) Wykonawcy powinni posiadać doświadczenie w sprzedaży, doradztwie i montażu pętli indukcyjnych nie krótsze niż 5 lat.
- WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy:
1) posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym
lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego
lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 805);
3) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym Zapytaniu.
Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, należy załączyć do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania.
- Wymagane dokumenty.
- Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
- Oświadczenie – załącznik nr 3
- Lista potwierdzająca wykonanie instalacji stałych pętli indukcyjnych w co najmniej 10 lokalizacjach, ze wskazaniem podmiotów zamawiających urządzenia (do listy nie należy wpisywać instalacji jednorazowych podczas np. wydarzeń okolicznościowych).
- Oświadczenie oferenta ze wskazaniem pierwszej instalacji stałej pętli indukcyjnej
z podaniem daty odbioru montażu oraz nazwy podmiotu zamawiającego – do potwierdzenia doświadczenia w sprzedaży, doradztwie i montażu pętli indukcyjnych nie krótsze niż 5 lat.
- Kryterium oceny ofert.
Zamawiający dokona oceny ofert wg kryterium ceny – 100%; najwyższą liczbę punktów uzyska oferta o najniższej cenie brutto.
Kryterium - Cena brutto „C” – waga 100% (100% = 100 pkt).
Cn C = _______________________ X 100 pkt Co |
Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (100 pkt) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie
z poniższym wzorem:
Gdzie:
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert,
Co – cena brutto oferty ocenianej
- Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert.
Termin składania ofert upływa dnia 01.09.2023 r. do godz. 12:00. Oferty należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Małkini Górnej, ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna (pokój nr 13) lub drogą elektroniczną na adres: poczta@malkiniagorna.pl
Oferta złożona po wskazanym terminie nie będzie podlegała ocenie i zostanie zwrócona na adres Wykonawcy.
Oryginał oferty, która została przesłana elektronicznie. wybranej jako najkorzystniejsza, Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego przed terminem podpisania umowy.
- Sposób oceny ofert.
Oferta spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego zostanie oceniona na podstawie złożonego przez Wykonawcę formularza ofertowego. W przypadku, gdy w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Oferentów do ponownego złożenia korzystniejszych ofert.
- Informacje dodatkowe.
- W toku analizy ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Występujące w ofertach oczywiste omyłki pisarskie zostaną poprawione przez
Zamawiającego. - Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
- Oferta winna zawierać: nazwę, adres, numer telefonu do kontaktu z oferentem oraz datę sporządzenia oferty i podpis Oferenta.
- Na stronie internetowej Zamawiający umieści zestawienie ofert z podaniem ostatecznych cen i danych Oferentów.
- Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Oferent; PFRON nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta musi być w języku polskim, a kwoty w niej zawarte muszą być wyrażone
w PLN; - Integralną częścią niniejszego Zapytania Ofertowego stanowi projekt Umowy.
- Postanowienia końcowe.
- Zapytanie Ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny ofert z Oferentami, którzy złożyli w terminie prawidłowe oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania
na każdym etapie bez podania przyczyny unieważnienia. - W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie ponosi kosztów
przygotowania i złożenia oferty.
Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
- Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Małkinia Górna, adres ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna, tel. 29 644 80 00.
- administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, panią Anetę Liszewską z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: aliszewska@malkiniagorna.pl, e-mail: iodo@malkiniagorna.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym
z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r.,
poz. 1710 ze zm.). - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku
z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.). - Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału
w postępowaniu. - Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- Stawki 2, 00-193 Warszawa,
- Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
- W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
- Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
- Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych
w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole
i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia. - W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
Załączniki: