Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Małkinia Górna
Menu góra
Strona startowa Zamówienia Publiczne Zapytanie ofertowe
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zapytanie ofertowe na dostawę, montaż, kalibrację oraz uruchomienie 7 stacjonarnych pętli indukcyjnych stanowiskowych w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej - Zapytanie ofertowe, menu 139, artykuł 565 - BIP - Gmina Małkinia Górna”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe na dostawę, montaż, kalibrację oraz uruchomienie 7 stacjonarnych pętli indukcyjnych stanowiskowych w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej

                                                                                                                          Małkinia Górna dnia 16.08.2023 r.

INT 271.1.1.02 2023

 

 

Zapytanie ofertowe
na dostawę, montaż, kalibrację oraz uruchomienie 7
stacjonarnych pętli indukcyjnych stanowiskowych w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa dostępności budynku Urzędu Gminy w Małkini Górnej”, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00zł

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego.

Gmina Małkinia Górna, 07-320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna 1

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Urzędu Gminy w Małkini do potrzeb osób słabosłyszących poprzez dostawę, instalację/montaż oraz kalibrację i uruchomienie 7 zestawów pętli indukcyjnych stanowiskowych (tzw. podblatowych).

Przez pętlę indukcyjną rozumie się: urządzenie przeznaczone dla osób słabosłyszących zwiększające dostępność informacyjno-komunikacyjną, którego celem jest wspomaganie słyszenia osób z aparatem słuchowym lub implantem ślimakowym. Zamówienie dotyczy kompletnego zestawu do punktu obsługi indywidulanej, zawierającego wzmacniacz, mikrofon, zasilacz, matę/przewód nadawczy i naklejkę z piktogramem. Urządzenie powinno mieć możliwość regulacji siły sygnału. Zamawiający wymaga, aby instalacja urządzenia oraz jego kalibracja była zgodna z normą PN EN 60118-4:2015-6 „Elektroakustyka - Aparaty słuchowe - Część 4: Układy pętli indukcyjnych wykorzystywane do współpracy z aparatami słuchowymi - natężenie pola magnetycznego” - na potwierdzenie czego Wykonawca wyda stosowny dokument, np. oświadczenie. Montaż nastąpi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

Realizacja Inwestycji jest dofinansowana w ramach projektu pn. „Dostępny samorząd – granty” który jest finansowany ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) 2014-2020, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.

  1. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia.
  • Dostawa 7 pętli indukcyjnych.
  • Montaż 7 pętli indukcyjnych.
  • Kalibracja 7 pętli indukcyjnych zgodnie z zaleceniami producenta pętli.
  • Uruchomienie 7 pętli indukcyjnych.
  • Krótki instruktaż działania pętli dla pracowników Urzędu Gminy w Małkini Górnej

Wykonawca udzieli gwarancji na sprzęt będący przedmiotem oferty na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca powinien dokonać pomiaru wykonanej instalacji miernikiem posiadającym homologację z udziałem osoby słabosłyszącej.

  1. Miejsca wykonania zamówienia.

Urząd Gminy w Małkini Górnej, ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna

  1. Termin realizacji do 15.09.2023 roku
  2. Termin związania ofertą.

30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

  1. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Ponadto:

1) Wykonawcy powinni posiadać udokumentowane wykonanie instalacji stałych pętli indukcyjnych w co najmniej 10 lokalizacjach.

2) Wykonawcy powinni posiadać doświadczenie w sprzedaży, doradztwie i montażu pętli indukcyjnych nie krótsze niż 5 lat.

  1. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy:

1) posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym
lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego
lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  3. c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  4. d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
    w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 805);

3) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym Zapytaniu.

Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, należy załączyć do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania.

  1. Wymagane dokumenty.
  • Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
  • Oświadczenie – załącznik nr 3
  • Lista potwierdzająca wykonanie instalacji stałych pętli indukcyjnych w co najmniej 10 lokalizacjach, ze wskazaniem podmiotów zamawiających urządzenia (do listy nie należy wpisywać instalacji jednorazowych podczas np. wydarzeń okolicznościowych).
  • Oświadczenie oferenta ze wskazaniem pierwszej instalacji stałej pętli indukcyjnej
    z podaniem daty odbioru montażu oraz nazwy podmiotu zamawiającego – do potwierdzenia doświadczenia w sprzedaży, doradztwie i montażu pętli indukcyjnych nie krótsze niż 5 lat.
  1. Kryterium oceny ofert.

Zamawiający dokona oceny ofert wg kryterium ceny – 100%; najwyższą liczbę punktów uzyska oferta o najniższej cenie brutto.

Kryterium - Cena brutto „C” –  waga 100% (100% = 100 pkt).

                        Cn

C = _______________________ X 100 pkt

                        Co


Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (100 pkt) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie
z poniższym wzorem:

Gdzie:

Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert,

Co – cena brutto oferty ocenianej

  1. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert.

Termin składania ofert upływa dnia 01.09.2023 r. do godz. 12:00. Oferty należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Małkini Górnej, ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna (pokój nr 13) lub drogą elektroniczną na adres: poczta@malkiniagorna.pl

Oferta złożona po wskazanym terminie nie będzie podlegała ocenie i zostanie zwrócona na adres Wykonawcy.

Oryginał oferty, która została przesłana elektronicznie. wybranej jako najkorzystniejsza, Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego przed terminem podpisania umowy.

  1. Sposób oceny ofert.

Oferta spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego zostanie oceniona na podstawie złożonego przez Wykonawcę formularza ofertowego. W przypadku, gdy w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Oferentów do ponownego złożenia korzystniejszych ofert.

  1. Informacje dodatkowe.
  • W toku analizy ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  • Występujące w ofertach oczywiste omyłki pisarskie zostaną poprawione przez
    Zamawiającego.
  • Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
  • Oferta winna zawierać: nazwę, adres, numer telefonu do kontaktu z oferentem oraz datę sporządzenia oferty i podpis Oferenta.
  • Na stronie internetowej Zamawiający umieści zestawienie ofert z podaniem ostatecznych cen i danych Oferentów.
  • Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Oferent; PFRON nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • Oferta musi być w języku polskim, a kwoty w niej zawarte muszą być wyrażone
    w PLN;
  • Integralną częścią niniejszego Zapytania Ofertowego stanowi projekt Umowy.
  1. Postanowienia końcowe.
  • Zapytanie Ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny ofert z Oferentami, którzy złożyli w terminie prawidłowe oferty.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania
    na każdym etapie bez podania przyczyny unieważnienia.
  • W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie ponosi kosztów
    przygotowania i złożenia oferty.

Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Małkinia Górna, adres ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna, tel. 29 644 80 00.
  2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, panią Anetę Liszewską z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: aliszewska@malkiniagorna.pl, e-mail: iodo@malkiniagorna.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym
    z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r.,
    poz. 1710 ze zm.).
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku
    z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
  6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
  7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału
    w postępowaniu.
  8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

 - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,

- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

  1. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
  2. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;

- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.

  1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  2. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
  3. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
  4. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych
    w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole
    i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
  5. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
  6. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
  7. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 Projekt Umowy,

Załącznik nr 2 Formularz ofertowy,

Załącznik nr 3 Oświadczenie

Informacja z otwarcia ofert

Metryka

sporządzono
2023-08-16 przez Pławski Adam
udostępniono
2023-08-16 11:41 przez Mieczkowski Marcin
zmodyfikowano
2023-09-07 09:08 przez Mieczkowski Marcin
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
124
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.