Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Małkinia Górna
Menu góra
Strona startowa Inne dane udostępniane publicznie Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska i rolnictwa - Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska, menu 183, artykuł 682 - BIP - Gmina Małkinia Górna”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska i rolnictwa

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

z dnia 2 kwietnia 2024 r.

Wójt Gminy Małkinia Górna ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej przy ul. Przedszkolnej 1

I. Stanowisko pracy:

1) Stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska i rolnictwa.

II. Niezbędne wymagania od kandydatów:

1) wykształcenie wyższe;

2) doświadczenie zawodowe co  najmniej 3 lata;

3) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;

4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

5) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;

7) nieposzlakowana opinia;

8) bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

 

III. Dodatkowe wymagania od kandydatów:


1) znajomość obowiązujących aktów prawnych, tj.
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
- ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt,
- Statut Gminy Małkinia Górna,
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Małkini Górnej,

2) umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawa;
3) samodzielność, systematyczność, odpowiedzialność, terminowość;
4) umiejętność radzenia sobie ze stresem;
5) prawo jazdy kat. B,
6) umiejętność pracy w zespole;
7) umiejętność organizacji pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów;
8) wysoka kultura osobista.

IV. Zakres zadań wykonywany na stanowisku:

1 Prowadzenie postępowań w zakresie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz wprowadzanie danych do Bazy Ocen Oddziaływania na Środowisko;

2) Prowadzenie postępowań dotyczących usunięcia drzew i krzewów;

3) Sporządzanie i przekazywanie do Urzędu Marszałkowskiego informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz naliczanie związanych z tym opłat;

4) Przygotowywanie i opiniowanie materiałów dotyczących programów ochrony środowiska oraz programów ochrony powietrza;

5) Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków;

6) Wydawanie zezwoleń na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;

7) Prowadzenie spraw wynikających z ustawy prawo wodne;

8) Wykonywanie funkcji kontrolnych w zakresie objętym właściwością Wójta wynikających z ww. ustaw;

9) Prowadzenie spraw z zakresu klęsk żywiołowych;

10) Realizacja zewnętrznych programów dotyczących zajmowanego stanowiska;

11) Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt;

12) Prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa należących do kompetencji Wójta Gminy;

13) Przygotowywanie projektów uchwał w zakresie spraw referatu.

V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) list motywacyjny;

2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

3) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie;

4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy;

5) kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności;

6) oświadczenie kandydata: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii oraz o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;

7) zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;

8)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;

9) potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie,  zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;

10) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (tylko w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych).

 

UWAGA

List motywacyjny, kwestionariusz osobowy, zgody oraz wszystkie oświadczenia wymienione w punkcie 6 winny być własnoręcznie podpisane przez osobę składająca ofertę.

VI. Warunki pracy na stanowisku pracy:

  • praca na pełen etat, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800do 1600;
  • praca administracyjno – biurowa przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie;
  • praca w siedzibie Urzędu Gminy – ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna, budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
  • możliwość pracy w terenie oraz wyjazdów służbowych.

VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6 %.

VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

  • termin składania dokumentów: 12 kwietnia 2024 r.;
  • miejsce składania dokumentów: Urząd Gminy w Małkini Górnej pok. nr 13 (sekretariat) ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna.

Dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty wyłącznie w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska i rolnictwa”.

Oferty, które wpłyną po terminie (liczony jest termin wpływu do Urzędu) określonym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.

Ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze opublikowano w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy w Małkini Górnej: bip.malkiniagorna.pl w zakładce Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w biuletynie informacji publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Małkini Górnej.

 

                                                                                     Wójt            

                                                                                   mgr Bożena Kordek

Metryka

sporządzono
2024-04-02 przez Dębkowska Beata
udostępniono
2024-04-02 16:14 przez Dębkowska Beata
zmodyfikowano
2024-04-02 16:27 przez Dębkowska Beata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
71
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.