Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Małkinia Górna
Menu góra
Strona startowa Inne dane udostępniane publicznie Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji - Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska, menu 183, artykuł 394 - BIP - Gmina Małkinia Górna”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska

ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

z dnia 22 sierpnia 2022 r.

Wójt Gminy Małkinia Górna ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej przy ul. Przedszkolnej 1

I.         Stanowisko pracy:

1)  Stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji.

II.      Niezbędne wymagania od kandydatów:

1)  wykształcenie wyższe;

2)  doświadczenie zawodowe minimum 1 rok;

3)  obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;

4)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

5) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6)  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;

7)  nieposzlakowana opinia;

8)  bardzo dobra znajomość obsługi komputera;

9)  prawo jazdy Kat. B.

III.   Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1)  wskazane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

2)  preferowane wykształcenie budowlane lub związane z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych;

3)  znajomość procesu inwestycyjnego;

4)  podstawowa znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej;

5)  umiejętność współpracy z ludźmi, rzetelność, komunikatywność;

6)  znajomość obowiązujących aktów prawnych tj.

- ustawa z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych,

 - ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

- Statut Gminy Małkinia Górna,

- Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Małkini Górnej,

7)  samodzielność i systematyczność;

8)  umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracy w zespole;

9)  umiejętność organizacji pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów;

10)  wysoka kultura osobista.

IV.   Zakres zadań wykonywany na stanowisku:

1)  wykonywanie zadań wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych w odniesieniu do prowadzonych inwestycji;

2)  wykonywanie zadań związanych z obsługą Funduszu Sołeckiego;

3)  przestrzeganie procedury organizacji przetargów niezależnie od trybu;

4)  sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

5)  prowadzenie dokumentacji związanej z organizowaniem przetargów;

6)  prowadzenie rejestru przeprowadzonych przetargów;

7)  przygotowywanie projektów umów z wyłonionym w drodze przetargu wykonawcą;

8) przygotowywanie wniosków związanych z pozyskiwaniem środków krajowych i zagranicznych;

9) pozyskiwanie informacji o ogłaszanych konkursach,  projektach i programach  pomocy zagranicznej i krajowej na zadania realizowane  przez Gminę Małkini Górna,

10) realizowanie prac w sferze tworzenia strategii rozwoju gminy oraz koordynacji wykonywania programów i harmonogramów problemowych w tym zakresie;

11)   współpraca z organami samorządu powiatowego i wojewódzkiego w zakresie polityki regionalnej;

12)   przygotowywanie wniosków do właściwych organów o przyznanie funduszy na realizowane inwestycje gminne,

13)   sporządzanie wymaganej sprawozdawczości z zakresu realizowanych inwestycji;

14)  przygotowywanie propozycji podziału środków finansowych na poszczególne zadania  w ramach istniejących funduszy i stały nadzór nad ich wykorzystaniem;

15)  przygotowywanie umów na roboty budowlane i na nadzory inwestorskie;

16)  prowadzenie rejestru realizowanych inwestycji i ponoszonych wydatków;

17)  rozliczenia finansowe zadań inwestycyjnych;

18)  prowadzenie spraw związanych z pełnieniem funkcji inwestora;

19)  przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym  w następstwie  budowy lub utrzymania dróg;

20)  przygotowywanie i udostępnianie dokumentów oraz udzielanie wyjaśnień  w czasie kontroli zewnętrznych;

21)  przygotowanie dokumentacji w celu pozyskiwania funduszy zewnętrznych z UE i krajowych w zakresie  zadań należących do referatu.

V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1) list motywacyjny;

2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

3) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie;

4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy;

5) kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności;

6) oświadczenie kandydata: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii oraz o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;

7)  zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;

8) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;

9) potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną dla kandydatów ubiegających się  o zatrudnienie,  zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;

10)  inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

11)  kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (tylko w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych).

UWAGA

List motywacyjny, kwestionariusz osobowy, zgody oraz wszystkie oświadczenia wymienione w punkcie 6 winny być własnoręcznie podpisane przez osobę składająca ofertę.

VI. Warunki pracy na stanowisku pracy:

1)     praca na pełen etat, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1600;

2)     praca administracyjno – biurowa przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie;

3)    praca w siedzibie Urzędu Gminy – ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna, budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;

VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6 %.

VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

1)      termin składania dokumentów: 5 września 2022 r.;

2)      miejsce składania dokumentów: Urząd Gminy w Małkini Górnej pok. nr 13 (sekretariat) ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna.

Dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty wyłącznie w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji”.

Oferty, które wpłyną po terminie (liczony jest termin wpływu do Urzędu) określonym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.

Ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze opublikowano w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy w Małkini Górnej: www.bip.malkiniagorna.pl w zakładce Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w biuletynie informacji publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Małkini Górnej.

 

Wójt Gminy Małkinia Górna

Bożena Kordek         

Metryka

sporządzono
2022-08-22 przez Urszula Rytel
udostępniono
2022-08-22 00:00 przez Dębkowska Beata
zmodyfikowano
2022-08-22 13:01 przez Dębkowska Beata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
112
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.