Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Małkinia Górna
Menu góra
Strona startowa Inne dane udostępniane publicznie Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Konkursy na stanowiska dyrektorów szkół podstawowych - Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska, menu 183, artykuł 358 - BIP - Gmina Małkinia Górna”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska

Konkursy na stanowiska dyrektorów szkół podstawowych

 Wójt Gminy Małkinia Górna

ogłasza konkursy  na stanowiska dyrektorów następujących szkół
podstawowych, dla których organem prowadzącym jest

 gmina Małkinia Górna:

 

1. Szkoła Podstawowa im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Kiełczewie, ul. Prymasa Tysiąclecia 49, 07-319 Prostyń;
 
2. Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Glinie, Glina 83, 07-320 Małkinia Górna;
 
3. Szkoła Podstawowa w Orle, Orło 11, 07-320 Małkinia Górna.

 

Termin składania ofert do 9 czerwca 2022 r.

1.Do Konkursu na stanowisko dyrektora może przystąpić osoba, która  spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowiska kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (t.j.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1449), która:

1)      posiada stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego;

2)      posiada  wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy magister, magister inżynier lub równorzędny oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym przedszkolu, szkole lub placówce;

3)      ukończyła studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie lub studia podyplomowe, z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli – dotyczy również osób niebędących nauczycielami,

4)      posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż  pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;

5)      uzyskała:

a)      co najmniej bardzo dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy   lub

b)      pozytywną oceną dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo

c)      w przypadku nauczyciela akademickiego- pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w uczelni – przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora,  a w przypadku, o którym mowa w art. 63 ust. 11 i 12 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed powierzeniem stanowiska dyrektora;

6)      spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym- dotyczy również osób niebędących nauczycielami;

7)      ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych- dotyczy również osób niebędących nauczycielami;

8)      nie była prawomocnie ukarana karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (t.j.: Dz. U z 2021 r. poz. 1762, poz. 935), a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 574), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j.:Dz. U.  z 2017 r. poz. 2183 z późn. zm.) oraz nie toczy się przeciwko niej  postępowanie dyscyplinarne;

9)      nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo  lub umyślne przestępstwo skarbowe - dotyczy również osób niebędących nauczycielami;

10)  nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,

11)  nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j.: Dz.U z 2021 poz. 289 z późn. zm.) – dotyczy również osób niebędących nauczycielami;

12)  w przypadku cudzoziemca - posiada  znajomość języka polskiego poświadczoną na zasadach określonych w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (t.j.: Dz. U z 2021 r. poz. 672), ukończyła studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku filologia polska, lub jest tłumaczem przysięgłym języka polskiego – dotyczy również osób niebędących nauczycielami;

13)  posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich  Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej – w przypadku osób niebędących nauczycielami;

14)  posiada wykształcenie wyższe i tytuł zawodowy  magister, magister inżynier lub równorzędny- w przypadku osób niebędących nauczycielami;

15)  posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż  pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osób niebędących nauczycielami;

16)  nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwie ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne – w przypadku osób niebędących nauczycielami;

2. Oferty kandydatów przystępujących do konkursu na stanowisko dyrektora powinny zawierać:

1)      uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju  szkoły, o której stanowisko  się ubiega;

2)       

3)      życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informacje o:

a)      stażu  pracy pedagogicznej – w przypadku nauczycieli albo

b)      stażu  pracy dydaktycznej – w przypadku nauczycieli akademickich, albo

c)      stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osób niebędących nauczycielami;

4)      oświadczenie zwierające następujące dane osobowe kandydata:

a)      imię (imiona) i nazwisko,

b)      datę i miejsce urodzenia,

c)      obywatelstwo,

d)     miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);

5)      poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, świadectw pracy, zaświadczeń  o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;

6)      poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;

7)      w przypadku cudzoziemca – poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię:

a)      dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim, lub

b)      dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub

c)      dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;

8)      poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

9)      poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;

10)  poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;

11)  oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;

12)  oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo  skarbowe;

13)  oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;

14)  oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa  z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1633)- w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r.;

15)  w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego – oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta nauczyciela lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym,

16)  oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność  do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.

3. Oferty należy składać w zaklejonej kopercie z podaniem danych osobowych kandydata (imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu) z napisem: „Konkurs na stanowisko dyrektora …(podać nazwę  placówki oraz jej adres)”  w sekretariacie Urzędu Gminy Małkinia Górna, ul. Przedszkolna 1 w terminie do dnia  9 czerwca 2022 r. do godz. 16:00.

4. W przypadku nadesłania oferty pocztą tradycyjną decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Małkini Górnej.

5. Oferty mogą być składane w postaci elektronicznej, przy czym powinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty także  do dnia 9 czerwca  2022 r. do godz. 16:00. Na żądanie organu prowadzącego szkołę kandydat jest zobowiązany przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 4-9.

6. Dodatkowych informacji udziela Referat Oświaty, tel. 29 644 87 97.

7. Konkursy na stanowiska dyrektorów przeprowadzą komisje konkursowe powołane zarządzeniem Wójta Gminy Małkinia Górna.

8. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci i członkowie komisji konkursowej zostaną powiadomieni pisemnie.

Wójt Gminy Małkinia Górna
mgr Bożena Kordek      

 

ZARZĄDZENIE NR 57/2022 z dnia 24 maja 2022 r. w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Małkinia Górna

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCEDURZE KONKURSÓW  NA STANOWISKA DYREKTORÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZACYM JEST GMINA MAŁKINIA GÓRNA:

 

1)      Szkoła Podstawowa im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Kiełczewie, ul. Prymasa Tysiąclecia 49, 07-319 Prostyń;

2)      Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Glinie, Glina 83, 07-320 Małkinia Górna;

3)      Szkoła Podstawowa w Orle, Orło 11, 07-320 Małkinia Górna.

 

Szanowni Państwo,

w trosce o ochronę Państwa danych osobowych przedstawiamy następującą informację, dotyczącą przetwarzania danych osobowych w toku procedury konkursowej na stanowiska dyrektorów ww. szkół..

Kto jest administratorem Państwa danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych przekazanych w trakcie prowadzonego postepowania konkursowego jest Wójt Gminy Małkinia Górna wykonujący czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do dyrektorów szkół podstawowych  w Małkini Górnej.

Z Administratorem mogą się Państwo skontaktować:

  • listownie na adres siedziby administratora: ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna,
  • e-mailem: poczta@malkiniagorna.pl,
  • telefonicznie: 29 644 80 00.

Z kim możecie się Państwo kontaktować, aby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, który udzieli szczegółowych odpowiedzi na pytania dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych. Z IOD można się skontaktować pisząc na adres: e-mail:iodo@malkiniagorna.pl, tel. 29 644 29 95.

 Jakie są cele podstawy przetwarzania Państwa danych osobowych

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia konkursu  na stanowisko dyrektora: Szkoły Podstawowej w Orle, Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Glinie, Szkoły Podstawowej im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Kiełczewie,  wynikającego z obowiązku prawnego nałożonego przez art. 63 ust. 1 i 10 w związku art. 29 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 roku - Prawo Oświatowe (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.).

Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych w procesie postępowania konkursowego, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (w szczególności art. 22' Kodeksu pracy), jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych, podanych przez Państwa dobrowolnie, podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO – czyli zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentacji konkursowej zawarte będą dane szczególnej kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Komu możemy udostępnić Państwa dane

Państwa dane osobowe pozyskane w procesie postepowania konkursowego będą udostępniane członkom komisji konkursowej, dostawcom usług IT, podmiotom zapewniającym obsługę prawną, dostawcom usług pocztowych. Ponadto wyniki konkursu, a więc dane osobowe osoby, która wygrała konkurs, będą opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Małkinia Górna.

Przez jaki czas będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe

Państwa dane zgromadzone na potrzeby przeprowadzenia konkursu będą przechowywane przez okres prowadzenia postepowania konkursowego do dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze konkursu. Od 30  czerwca do 15 lipca 2022 r.  będą mogli Państwo osobiście odebrać swoje złożone do konkursu dokumenty w siedzibie Urzędu Gminy Małkinia Górna, ul. Nurska 144.  Nie odebranie dokumentów ww. terminie spowoduje trwałe ich zniszczenie.  Część danych, tj. imię i nazwisko oraz adres, będzie przechowywana przez okres archiwalny w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną. W przypadku pozostania konkursu bez rozstrzygnięcia dokumenty, bez zbędnej, zwłoki zostaną Państwu zwrócone.

Czy musicie Państwo podać nam swoje dane osobowe

Jeżeli chcecie Państwo wziąć udział w konkursie, podanie Waszych danych osobowych jest obligatoryjne w zakresie, w jakim będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa oświatowego w celu przeprowadzenia konkursu oraz  art. 22' Kodeksu pracy, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.

Jakie przysługują Państwu prawa

Ponieważ przetwarzamy Państwa dane osobowe, macie prawo do:

  • dostępu do tych danych oraz otrzymania ich kopii;
  • ograniczenia przetwarzania danych np. jeżeli zauważycie Państwo, że Wasze dane osobowe są nieprawidłowe, do czasu sprawdzenia ich prawidłowości - na okres pozwalający nam to sprawdzić;
  • usunięcia danych np.: kiedy Państwa dane nie będą już potrzebne do celu, dla którego zostały zebrane;
  • sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w przypadkach, gdy macie do tego prawo.

Prawo wniesienia skargi

Jeśli uznacie Państwo, że przetwarzamy Wasze dane osobowe niezgodnie z przepisami prawa, możecie wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji

Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane przez nas automatycznie, ale nie będziemy ich profilować.

Metryka

sporządzono
2022-05-24 przez Barszcz Danuta
udostępniono
2022-05-24 00:00 przez Konferowicz Piotr
zmodyfikowano
2022-05-24 15:59 przez Konferowicz Piotr
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
150
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.