Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor do spraw obsługi organizacyjno-administracyjnej szkół i placówek oświatowych
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
z dnia 11 sierpnia 2021 r.
Wójt Gminy Małkinia Górna ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej przy ul. Przedszkolnej 1
I. Stanowisko pracy:
-
inspektor do spraw obsługi organizacyjno-administracyjnej szkół i placówek oświatowych.
II. Niezbędne wymagania od kandydatów:
-
wykształcenie wyższe;
-
staż pracy minimum 3 lata;
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
-
nieposzlakowana opinia;
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
III. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
-
wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia;
-
samodzielność i systematyczność;
-
umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracy w zespole;
-
rzetelność, komunikatywność, kreatywność;
-
znajomość obowiązujących aktów prawnych, tj.
-
ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela,
-
ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe,
-
ustawa z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych,
-
ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
-
ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
-
znajomość programu SIO;
-
prawo jazdy kat. B
-
zdolność analitycznego myślenia - interpretacji przepisów prawa, obowiązkowość;
-
umiejętność organizacji pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów;
-
wysoka kultura osobista.
IV. Zakres zadań wykonywany na stanowisku
1) Prowadzenie spraw wynikających z Prawa Oświatowego, Karty Nauczyciela oraz Ustawy o finansowaniu zadań oświatowych w szczególności:
-
prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów,
-
realizacja zadań oświatowych z wykorzystaniem baz SIO,
-
prowadzenie spraw kadrowych dyrektorów szkół i przedszkola,
-
koordynowanie spraw związanych z doskonaleniem i dokształcaniem nauczycieli,
-
kontrola spełniania obowiązku nauki,
-
prowadzenie spraw w zakresie pomocy materialnej dla uczniów,
-
przygotowywanie przetargów i zamówień publicznych,
-
redagowanie projektów zarządzeń i uchwał,
-
prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli,
-
przygotowywanie wniosków o dotacje celowe.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny;
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie;
-
kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy;
-
kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności;
-
oświadczenie kandydata: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii oraz o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych do ce1ów rekrutacji (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;
-
potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;
-
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
-
kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (tylko w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych).
UWAGA
List motywacyjny, kwestionariusz osobowy, zgody oraz wszystkie oświadczenia wymienione w punkcie 6 winny być własnoręcznie podpisane przez osobę składająca ofertę.
VI. Warunki pracy na stanowisku pracy:
-
praca na pełen etat, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00;
-
praca administracyjno – biurowa przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie;
-
praca w siedzibie Urzędu Gminy – ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna, budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;
-
możliwość pracy w terenie oraz wyjazdów służbowych.
VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6 %.
VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
-
termin składania dokumentów: do 23 sierpnia 2021r.;
-
miejsce składania dokumentów: Urząd Gminy w Małkini Górnej pok. nr 13 (sekretariat) ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna.
Dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty wyłącznie w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko inspektora ds. obsługi organizacyjno-administracyjnej szkół i placówek oświatowych ”.
Oferty, które wpłyną po terminie (liczony jest termin wpływu do Urzędu) określonym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze opublikowano w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy w Małkini Górnej: www.bip.malkiniagorna.pl w zakładce Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w biuletynie informacji publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Małkini Górnej.
Małkinia Górna, 11.08.2021r.
Wójt Gminy
Bożena Kordek
Załączniki: