Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Małkinia Górna
Menu góra
Strona startowa Inne dane udostępniane publicznie Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor do spraw obsługi organizacyjno-administracyjnej szkół i placówek oświatowych - Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska, menu 183, artykuł 256 - BIP - Gmina Małkinia Górna”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor do spraw obsługi organizacyjno-administracyjnej szkół i placówek oświatowych

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

z dnia 11 sierpnia 2021 r.

Wójt Gminy Małkinia Górna ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej przy ul. Przedszkolnej 1

I. Stanowisko pracy:

  1. inspektor do spraw obsługi organizacyjno-administracyjnej szkół i placówek oświatowych.

II. Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. wykształcenie wyższe;

  2. staż pracy minimum 3 lata;

  3. obywatelstwo polskie;

  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  5. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;

  7. nieposzlakowana opinia;

  8. bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

III. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia;

  2. samodzielność i systematyczność;

  3. umiejętność radzenia sobie ze stresem i pracy w zespole;

  4. rzetelność, komunikatywność, kreatywność;

  5. znajomość obowiązujących aktów prawnych, tj.

  • ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela,

  • ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe,

  • ustawa z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych,

  • ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,

  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,

  1. znajomość programu SIO;

  2. prawo jazdy kat. B

  3. zdolność analitycznego myślenia - interpretacji przepisów prawa, obowiązkowość;

  4. umiejętność organizacji pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów;

  5. wysoka kultura osobista.

IV. Zakres zadań wykonywany na stanowisku 

1) Prowadzenie spraw wynikających z Prawa Oświatowego, Karty Nauczyciela oraz Ustawy o finansowaniu zadań oświatowych w szczególności:

  1. prowadzenie spraw związanych z dowozem uczniów,

  2. realizacja zadań oświatowych z wykorzystaniem baz SIO,

  3. prowadzenie spraw kadrowych dyrektorów szkół i przedszkola,

  4. koordynowanie spraw związanych  z doskonaleniem i dokształcaniem nauczycieli,

  5. kontrola spełniania obowiązku nauki,

  6. prowadzenie spraw w zakresie pomocy materialnej dla uczniów,

  7. przygotowywanie przetargów i zamówień publicznych,

  8. redagowanie projektów zarządzeń i uchwał,

  9. prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli,

  10. przygotowywanie wniosków o dotacje celowe.

V. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny;

  2. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

  3. kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie;

  4. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy;

  5. kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i umiejętności;

  6. oświadczenie kandydata: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o nieposzlakowanej opinii oraz o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;

  7. zgoda na przetwarzanie danych osobowych do ce1ów rekrutacji (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;

  8. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;

  9. potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną dla kandydatów ubiegających się  o zatrudnienie,  zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze;

  10. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

  11. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (tylko w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych).

UWAGA

List motywacyjny, kwestionariusz osobowy, zgody oraz wszystkie oświadczenia wymienione w punkcie 6 winny być własnoręcznie podpisane przez osobę składająca ofertę. 

VI. Warunki pracy na stanowisku pracy:

  1. praca na pełen etat, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00;

  2. praca administracyjno – biurowa przy komputerze powyżej 6 godzin dziennie;

  3. praca w siedzibie Urzędu Gminy – ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna, budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych;

  4. możliwość pracy w terenie oraz wyjazdów służbowych.

VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Małkini Górnej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6 %.

VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

  1. termin składania dokumentów: do 23 sierpnia 2021r.;

  2. miejsce składania dokumentów: Urząd Gminy w Małkini Górnej pok. nr 13 (sekretariat) ul. Przedszkolna 1, 07-320 Małkinia Górna.

Dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty wyłącznie w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko inspektora ds. obsługi organizacyjno-administracyjnej szkół i placówek oświatowych ”.

Oferty, które wpłyną po terminie (liczony jest termin wpływu do Urzędu) określonym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.

Ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze opublikowano w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy w Małkini Górnej: www.bip.malkiniagorna.pl  w zakładce Ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w biuletynie informacji publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Małkini Górnej.

Małkinia Górna, 11.08.2021r.

Wójt Gminy   

Bożena Kordek

 

Załączniki:

Metryka

sporządzono
2021-08-11 przez
udostępniono
2021-08-11 00:00 przez Dębkowska Beata
zmodyfikowano
2021-08-11 09:54 przez Dębkowska Beata
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
229
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.