Zaproszenie do składania ofert na organizację emisji obligacji
BFB. 3251.8.2024
Małkinia Górna, dnia 18 listopada 2024 roku
Zaproszenie do składania ofert na organizację emisji obligacji
Gmina Małkinia Górna („Emitent”) zaprasza do składania ofert na organizację emisji obligacji o wartości 4 000 000,00 zł w 2024 r. Emisja zostanie przeprowadzona na podstawie Uchwały Rady Gminy w Małkini Górnej w sprawie emisji obligacji komunalnych (uchwała stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia).
Oferta powinna obejmować kompleksowy zakres usług przy przygotowaniu, przeprowadzeniu i obsłudze niepublicznej emisji obligacji, ze szczególnym uwzględnieniem zobowiązania do objęcia wszystkich obligacji na rynku pierwotnym w ciągu maksymalnie 7 dni od wyznaczenia przez Emitenta daty emisji. Oferta powinna w szczególności zawierać wysokość marż ponad stawkę WIBOR 6M (odrębnie dla każdej serii obligacji) oraz wysokość wynagrodzenia za oferowane usługi.
W ofercie powinna zostać także zawarta informacja o innych kosztach niezbędnych do przeprowadzenia emisji np. opłaty na rzecz KDPW.
W szczególności zakres świadczonych usług powinien obejmować:
- przygotowanie dokumentacji niezbędnej dla przeprowadzenia nabycia obligacji (umowa emisyjna, umowa agenta emisji, propozycja nabycia, warunki emisji, oświadczenie o ustanowieniu agenta emisji/agenta płatniczego),
- pełnienie roli Agenta Emisji zgodnie z art. 7a ustawy o obrocie instrumentami finansowymi,
- pełnienie roli Agenta Płatniczego zgodnie z Regulaminem Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych,
- nabycie obligacji na rachunek własny,
- organizacja wszelkich rozliczeń finansowych związanych z przeprowadzeniem emisji obligacji oraz wykupem i wypłatą oprocentowania.
Oferta powinna zostać złożona na całość emisji obligacji zgodnie z warunkami określonymi w Uchwale Rady Gminy w Małkini Górnej w sprawie emisji obligacji. Oferta powinna być wiążąca i nie można uzależniać jej ważności od uzyskania pozytywnej decyzji kredytowej.
Do oferty powinny zostać dołączone projekty umów: umowy emisyjnej, umowy na agenta emisji i umowy na agenta płatniczego.
Do oferty należy załączyć również stosowne dokumenty potwierdzające, iż osoby podpisujące ofertę mogą reprezentować dany podmiot (KRS oraz pełnomocnictwa jeżeli są wymagane).
Emitent dopuszcza składanie ofert podpisanych elektronicznie (podpisy kwalifikowane).
Oferty należy przesyłać do dnia 25.11.2024 r. do godz. 15:00 na adres:
Urząd Gminy w Małkini Górnej
ul.Przedszkolna 1
07-320 Małkinia Górna
lub e-mailem na adres: ajastrzebska@malkiniagorna.pl
Oferta powinna być opisana w następujący sposób:
„Oferta na organizację emisji obligacji Gminy Małkinia Górna”
Spośród złożonych ofert Gmina Małkinia Górna wybierze ofertę najkorzystniejszą, z uwzględnieniem zaoferowanych kosztów przeprowadzenia emisji oraz treści projektów umów.
Emitent zastrzega sobie prawo do negocjacji przedstawionych projektów umów.
Jednocześnie Gmina Małkinia Górna zastrzega sobie prawo niedokonania wyboru spośród złożonych ofert bez podania przyczyny.
Przy wyborze oferty nie będzie stosowana ustawa z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.) ponieważ zgodnie z art. 11 ust. 1 pkt 7 w/w ustawy do usług finansowych związanych z emisją obligacji nie stosuje się przepisów w/w ustawy.
Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Zamawiający informuje, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający informuje, że:
- Administratorem danych osobowych jest Zamawiający: Gmina Małkinia Górna, z siedzibą w: 07-320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna 1, tel.: +48 29 644 80 00.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i archiwach oraz rozporządzenie RODO
- Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b )zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania. - Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d)prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. - Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, - Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
- Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.
- Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
- Dane osobowe pozyskane w postępowaniu nie podlegają zautomatyzowaniu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
- Dane osobowe pozyskane w postępowaniu nie będą przekazywane do Państw trzecich oraz instytucji międzynarodowych.
Osoby wyznaczone do kontaktów w sprawie emisji:
- Agnieszka Jastrzębska – Skarbnik Gminy Małkinia Górna, tel. 29 644 80 00,
Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej na adres e-mail: ajastrzebska@malkiniagorna.pl
Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Uchwała nr 46/VII/2024 Rady Gminy Małkinia Górna z dnia 24 października 2024 r. w sprawie emisji obligacji komunalnych Gminy Małkinia Górna.
Zapytanie podpisane
Zapytanie wersja edytowalna
Pozostałe informacje będą przekazywane indywidualnie na życzenie zainteresowanych podmiotów.