Komisja Budżetu, Mienia Komunalnego
Komisja Budżetu i Mienia Komunalnego:
1) Leszek Siwek;
2) Łukasz Szymańczyk;
3) Piotr Krzepicki;
4) Arkadiusz Murawski;
5) Krzysztof Kołota;
6) Angelika Dąbrowska;
7) Lilla Wiechowska;
8) Elwira Założyńska.
Do przedmiotu działania Komisji Budżetu i Mienia Komunalnego należy rozpatrywanie i opiniowanie
spraw związanych z:
1) budżetem gminy, Wieloletnią Prognozą Finansową oraz sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy;
2) podatkami i opłatami lokalnymi;
3) zmianami Wieloletnią Prognozą Finansową i zmianami w budżecie gminy;
4) procedurą uchwalania budżetu gminy;
5) zaciąganiem długoterminowych kredytów i pożyczek;
6) sprawami majątkowymi gminy przekraczającymi zakres zwykłego zarządu;
7) określaniem sumy, do której Wójt może samodzielnie zaciągać zobowiązania;
8) współdziałaniem z innymi gminami oraz wydzielaniem na ten cel odpowiedniego majątku;
9) gospodarowaniem mieniem komunalnym;
10) strategią rozwoju gminy;
11) komunalnym budownictwem mieszkaniowym;
12) utrzymaniem gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej;
13) inwestycjami i remontami dotyczącymi mienia komunalnego;
14) pozyskiwaniem i wykorzystaniem funduszy strukturalnych Unii Europejskiej;
15) zaopatrzeniem w wodę, energię elektryczną i gaz;
16) ustalaniem zakresu działania jednostek pomocniczych, zasad przekazywania im składników mienia do
korzystania oraz zasad przekazywania środków budżetowych na realizację zadań przez te jednostki;
17) bieżącą działalnością gminy dotyczącą budżetu i mienia komunalnego.