Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Małkinia Górna
Menu góra
Strona startowa Urząd Gminy Ewidencja ludności Zaświadczenie z akt ewidencji ludności
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zaświadczenie z akt ewidencji ludności, bieżące, menu 116 - BIP - Gmina Małkinia Górna”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Zaświadczenie z akt ewidencji ludności

Zaświadczenie z akt ewidencji ludności

- zaświadczenie o zameldowaniu
- zaświadczenie o wymeldowaniu
- wniosek osoby zainteresowanej, skierowany do Urzędu Gminy o wskazanie ilości osób zameldowanych w danym lokalu, bez podawania danych osobowych tych osób traktuje się jako udostępnienie danych osobowych

Wymagane dokumenty

1. Dowód osobisty lub w uzasadnionych przypadkach inny dokument ze zdjęciem pozwalający na ustalenie tożsamości.
2. Wypełniony wniosek lub podanie.
3. Dowód wpłaty z tytułu opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia.

Zaświadczenie wydaje się osobie, której ono dotyczy lub pełnomocnikowi.
Sprawę prowadzi i informacji udziela Referat Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Kadr. Tel. 0 29 644 29 86.
Warunkiem wszczęcia sprawy jest złożenie wniosku.

- Wniosek o wydanie zaświadczenia

Wniosek można złożyć:
- osobiście
- przez pełnomocnika

Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia ze zbiorów meldunkowych wynosi 17 zł.
Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa 17 zł.
Opłata za udostępnienie danych osobowych wynosi 31 zł.

Wpłat z tytułu opłaty skarbowej można dokonać w kasie Urzędu Gminy lub na rachunek bankowy Gmina Małkinia Górna nr 24 8923 1021 0100 0169 2001 0011.

Tryb odwoławczy

Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia bądź wydania zaświadczenia o treści innej niż żądana przez osobę wnosi się do Wojewody Mazowieckiego w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie za pośrednictwem Wójta Gminy.

Akty prawne:

1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. nr 139, poz. 993 z późn. zm.)
2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1282)

Metryka

sporządzono
2020-12-31 przez
udostępniono
2020-12-31 00:00 przez Konferowicz Piotr
zmodyfikowano
2021-02-03 08:33 przez Konferowicz Piotr
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
270
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.