Zaświadczenie z akt ewidencji ludności
- zaświadczenie o zameldowaniu
- zaświadczenie o wymeldowaniu
- wniosek osoby zainteresowanej, skierowany do Urzędu Gminy o wskazanie ilości osób zameldowanych w danym lokalu, bez podawania danych osobowych tych osób traktuje się jako udostępnienie danych osobowych
Wymagane dokumenty
1. Dowód osobisty lub w uzasadnionych przypadkach inny dokument ze zdjęciem pozwalający na ustalenie tożsamości.
2. Wypełniony wniosek lub podanie.
3. Dowód wpłaty z tytułu opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia.
Zaświadczenie wydaje się osobie, której ono dotyczy lub pełnomocnikowi.
Sprawę prowadzi i informacji udziela Referat Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Kadr. Tel. 0 29 644 29 86.
Warunkiem wszczęcia sprawy jest złożenie wniosku.
- Wniosek o wydanie zaświadczenia
Wniosek można złożyć:
- osobiście
- przez pełnomocnika
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia ze zbiorów meldunkowych wynosi 17 zł.
Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa 17 zł.
Opłata za udostępnienie danych osobowych wynosi 31 zł.
Wpłat z tytułu opłaty skarbowej można dokonać w kasie Urzędu Gminy lub na rachunek bankowy Gmina Małkinia Górna nr 24 8923 1021 0100 0169 2001 0011.
Tryb odwoławczy
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia bądź wydania zaświadczenia o treści innej niż żądana przez osobę wnosi się do Wojewody Mazowieckiego w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie za pośrednictwem Wójta Gminy.
Akty prawne:
1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. nr 139, poz. 993 z późn. zm.)
2. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1282)